به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، عصر چهارشنبه در دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری اضافه کرد: چند دهه قبل «مرگ بر آمریکا» در جهان وجود نداشت، ولی امروز تمام دنیا آمیخته به «مرگ بر آمریکا» است.
وی افزود: نقطه مقابل آن، جمهوری اسلامی ایران بوده که درخشیده و بر خواست آمریکا غلبه پیدا کرده و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران رو به افزایش است.
وی با اشاره به سخنان نسنجیده ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: در نقطه مقابل آن، امروز سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقبول ترین حرف است که در دنیا شنیده می شود.
وی همچنین از راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال به عنوان یک معجزه و پدیده ای خارق العاده یاد کرد و گفت: پس از 40 سال در شرایطی که ما در سخت ترین وضعیت قرار داریم؛ اما شاهد قوی ترین و پرشورترین راهپیمایی بودیم.
رحیمیان خاطرنشان کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، امسال باشکوه ترین راهپیمایی تاریخ ایران شکل گرفت و این موجب شد که دل دوستان محکم شود و دشمنان را نیز مایوس کرد.
وی با اشاره به نقش مذهب، دین و اعتقاد مردم به اساس اسلام و نظام اظهار کرد: مردم کاستی ها و سختی ها را امری طبیعی برای گذر از این مسائل می دانند.
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به آیات قرآن کریم درباره سرگذشت سختی ها و مصائب انبیای الهی(ع) اظهار کرد: همیشه در در راه حق و مسیر دین و دینداری، این گرفتاری ها وجود داشته است.
وی افزود: هنگامی که این سختی ها برای انبیا(ع) بوده است، این مساله یک پیام برای ما دارد که تا وقتی پای دین و راه خدا ایستاده ایم، باید انتظار این سختی ها، گرفتاری ها و کارشکنی ها را داشته باشیم.
رحیمیان ادامه داد: اگر ما این گرفتاری ها را نداشته باشیم، باید در حقانیت خودمان شک کنیم؛ این امر دلیل بر حقانیت نظام است.
وی با اشاره به نهضت امام خمینی اظهار کرد: این نهضت یک پدیده ای استثنایی است، از این رو که هر توطئه ای اتفاق افتاده، توطئه به خود توطئه گر بازگشته و باعث تقویت بیشتر این نظام شده است.
وی اضافه کرد: امام راحل در حالی از ایران خارج شد که فقط مرجع تقلید ایران بود و در حالی به ایران بازگشت که مرجع تقلید جهان شیعه بود.
رحیمیان همچنین با اشاره به دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی بیان کرد: در همه دولت ها سیاست بر این بوده است که بیشتر خدمات به مناطق محروم سوق یابد و این مساله پیگیری شده است.
تولیت مسجد مقدس جمکران همچنین به خدمات انجام شده در این مکان مقدس اشاره و اظهار کرد: سالانه پذیرای میلیون ها زائر در مسجد جمکران هستیم و هر سال بر شکوه و حضور جمعیت در نیمه شعبان افزوده می شود.
محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری، امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کند. افتتاح طرح های روستایی از جمله برنامه های فردای معاون رئیس جمهوری، در قم است.
7406 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.