به گزارش ایرنا، بهرام سرمست عصر چهارشنبه در آیین افتتاحیه طرح های زیرساختی روستاهای بخش مرکزی قم در روستای ملک آباد دهستان قمرود، افزود: به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از روستاهای قم از نعمت گاز برخوردار شده اند و کارهای عمرانی بسیار زیادی انجام شده است که باید این روند ادامه یابد.
وی با تجلیل از حضور گسترده مردم در تمام صحنه های مختلف انقلاب گفت: مردم نه تنها در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و تمام عرصه های سیاسی حضور پررنگ و سرنوشت ساز داشتند در عمران و آبادی کشور نیز با نقش آفرینی تحول در این زمینه نیز رقم زدند.
استاندار قم، با بیان اینکه باید قدردان مردم باشیم ، گفت: مسئولان کشور وظایف انجام نشده بسیاری دارند که باید در راستای خدمت به ملت شبانه روز فعالیت کنند.
سرمست، با تاکید بر صرفه جویی و لزوم اصلاح الگوی مصرف گفت: اصلاح الگوی مصرف از جمله اموری است که باید در دستور کار مردم و دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.
استاندار قم گفت: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی از جمله ظرفیت های مهمی است که باید برای توسعه استان از این ظرفیت مهم استفاده کرد.
در این آیین 65 طرح زیرساختی در روستاهای قم با اعتبار حدود 48 میلیارد ریال با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان وزارت نفت و جمعی از اهالی روستای ملک آباد و روستاهای دهستان قمرود قم در این روستا به بهره برداری رسید.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.