به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قم درمصلای قدس این شهر، افزود: با وجود همه تحریم ها و فشارهای خارجی، مشکلات اقتصادی کشور با حول قوه الهی و با تلاش رهبر معظم انقلاب و مسئولان برطرف می شود.
وی با بیان اینکه نباید با برخی افراد فاسد چهره درخشان نظام و مسئولان خدوم کشورمخدوش شود اظهار داشت: مسئولانی که دردستگاه های مختلف و قوای سه گانه با دلسوزی،اخلاص، پاکدستی کار می کنند تعدادشان بسیار بیشتر از چند فردی که متهم به فساد هستند.

**9 دی آخرین میخ بر تابوت فتنه گران
وی، درادامه 9 دی را آخرین میخ بر تابوت فتنه گران دانست و گفت: نظام سلطه برای تغییر حکومت ها و نظام های سیاسی به تهدید، جنگ نرم و براندازی خاموش روی آورده است.
ذوالنوری اظهار داشت: فتنه 88 اعتراض پیرامون انتخابات نبود بلکه بدون هیچ استناد قانونی و واقعی با هدف سقوط نظام اسلامی شکل گرفت.
وی تقلب و دروغ را رمز آشوب در کشور دانست و اظهار داشت: برخی جریان های سیاسی می خواستند با اعلام تشکیل کمیته صیانت از آراء در انتخابات 88 به دنیا اعلام کنند که نظام و انقلاب در نظر مردم بی اعتبار است.
نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: سران فتنه بدون ارائه هیچ گونه سند و مدرک بزرگترین ظلم را به نظام اسلامی روا و اعتماد مردم را خدشه دار کردند و در آن زمان برخی خواص با سکوت خود با دشمنان انقلاب همراهی نمودند.

**مشکل اصلی مردم معیشت و اشتغال است
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امروز مشکل مردم بیکاری نسل جوان است چرا که این مساله عامل فروپاشی خانواده هاست.
ذوالنوری آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق را عامل کمرشکن جامعه دانست و گفت: کسانی که باید در این زمینه پاسخگو باشند ،آدرس اشتباهی رفع حصر را سر می دهند.
وی با بیان اینکه دغدغه مردم رفع حصر نیست بلکه بهبود شرایط اقتصادی است گفت: امروز هیچ مشکل بدون راه حلی در کشور وجود ندارد و القای ناکارآمدی نظام اقدامی نادرست است.
وی تاکید کرد: با وجود همه فشارهای داخلی و خارجی ملت ایران در عرصه های مختلف دستاوردهای بزرگی داشته است به گونه ای که دنیا را با پیشرفت های خود در حوزه های مختلف حمل و نقل ریلی، ساخت و ساز، خودکفایی ، صنایع بزرگ و دفاعی متحیر کرده ایم.
ذوالنوری گفت: امروز مدیریت کشور نیاز به فرهنگ و روحیه بسیجی دارد و اگر برخی مسئولان ، فاسدان را از اطراف خود کنار بزنند و با روحیه جهادی وارد شوند به طور قطع این مشکلات اقتصادی قابل حل است.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.