به گزارش شنبه شب ایرنا از روابط عمومی دادستانی قم، مهدی کاهه در گفت و گویی با اصلاح خبری که اعلام شد این فرد زندانی از بیمارستانی در قم فرار کرده است افزود: این زندانی با تشخیص پزشک به دلیل اختلالات روحی روانی به مرکز درمانی روان پزشکی معرفی و بستری شده بود که پنج ساعت پس از فرار دستگیر شد.
وی ادامه داد: فرماندهی یگان حفاظت و بدرقه اداره زندان قم به لحاظ مسامحه در انجام وظیفه قانونی با دستور دادستانی بازداشت گردید.
کاهه افزود: همچنین پزشکی که بنا به تشخیص وی فرد زندانی به مراکز روان درمانی جهت بستری معرفی شده نیز جهت بررسی و توضیح به دادسرا احضار گردید.
دادستان عمومی و انقلاب قم تاکید کرد: در مورد اقدام زندانی به قصد فرار ، پرونده ای به اتهام محاربه در دادسرا تشکیل گردید و دستگاه قضایی قم با قاطعیت و فوریت با وی برخورد خواهد نمود.
به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی قم امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به حادثه تیراندازی دریکی از مراکز درمانی این استان گفت: فرد زندانی ساعت 18 روز گذشته جهت درمان به بیمارستانی درقم منتقل شد که یکی از همراهان وی ، اسلحه ای در اختیارش قرار می دهد و زندانی پس از تهدید و تیراندازی اقدام به فرار می کند که درنهایت دستگیر شد. سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: پس از این حادثه که یک مجروح نیز برجای گذاشت، بلافاصله با تشکیل تیم های ویژه و تعقیب ، مجرم کمتر از پنج ساعت درتور اطلاعاتی نیروی انتظامی قم قرار گرفت و در یکی از استان های همجوار به دام افتاد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.