مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با میلاد امام رضا (ع) طرح عضویت رایگان در تمام کتابخانه های عمومی استان اجرا خواهد شد.
به گزارش ایسنا منطقه، رباب عزیز خانی با اعلام این خبر افزود: در راستای جذب علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی، همزمان با ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت طرح عضویت رایگان در روز چهارشنبه سوم مرداد ماه در تمام کتابخانه‌های عمومی استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی با بیان اینکه در طول سال چندین نوبت به تفکیک کتابخانه وهمچنین بصورت شهرستانی و به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی این طرح اجرا می شود خاطرنشان کرد: طرح عضویت رایگان بصورت استانی امسال  طی سه مرحله اجرا خواهد شد که مرحله اول آن همزمان با ولادت امام رضا (ع) انجام می شود. 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تمدید مهلت شرکت در هشتمین دوره جشنواره کتاب خوانی رضوی گفت: مرحله اول این جشنواره تا 30 تیر ماه تعیین شده بود که با اعلام دبیرخانه این جشنواره مهلت شرکت در این رویداد فرهنگی  تا 10 مرداد ماه تمدید شد. 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به استقبال گسترده قشر‌های مختلف از مسابقات کتاب خوانی این جشنواره اضافه کرد: منتخبین این مسابقات در سطح ملی و استانی با اهدای لوح و هدایا تجلیل خواهند شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.