دومین رویداد شتاب اردبیل با محوریت زمستان بیدار  توسط پارک علم و فناوری استان اردبیل و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هفته اول مردادماه در اردبیل برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل،عبدالقیوم قلی پوری از برگزاری رویداد  شتاب برای دومین بار  با الگوی تیکک(تولد یک کسب و کار) در راستای حمایت از ایده های و طرح های فناورانه و نوآورانه به همت پارک علم و فناوری استان اردبیل خبر داد.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل هدف از برگزاری دومین رویداد شتاب با محوریت زمستان بیدار را شناسایی و توانمند سازی ایده های برگزیده در زمینه توسعه گردشگری زمستانی و استفاده از فناوری های نوین در حفاظت از میراث تاریخی و همچنین برند سازی بسته بندی و تجاری سازی تولیدات صنایع دستی عنوان کرد.
وی افزود: ایده های برتر در رویداد شتاب زمستان بیدار ضمن برخورداری از ۵ میلیون تومان خدمات شتابدهی و تسهیل گری بلاعوض در زنجیره خدمات توانمند سازی و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل قرار خواهند گرفت . این رویداد همزمان با هفته اردبیل در محل نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.