علی نظری شیخ احمد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتقای سطح ایمنی، بهداشت، محیط زیست و تامین انرژی شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل بعنوان یکی از مهم ترین سیاست های سازمان شرکت شهرک های صنعتی در سال های اخیر موجب جذب سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی و توسعه پایدار می شود.
وی اظهار کرد: واحد HSEE این شرکت در جهت تحقق برنامه های جامع ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی و شاخص های برنامه عملیاتی در سال 96 با همکاری جهاد دانشگاهی اقدام به انجام ممیزی HSEE تعداد 82 واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی اردبیل یک و تهیه شناسنامه برای شهرک مذکور نموده که هدف از آن شناسایی کانون های خطر، جلوگیری از خطرات و خسارات محتمل، توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه و تهیه توصیه نامه برای هر یک از واحدهای ممیزی است.
وی افزود: هدف از تهیه توصیه نامه به واحدهای صنعتی، تهیه لیستی از نقاط ضعف، ارتقای سطوح چهار گانه مذکور ، بهینه سازی مصرف آب و برق و گاز، استفاده بهینه از انرژی های نو و تجدید پذیر و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مربوطه می باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال جاری مطابق برنامه عملیاتی مصوب برنامه عملیاتی ممیزی HSEE و تهیه شناسنامه برای دیگر شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام خواهد شد.
در حال حاضر 17 شهرک و نواحی صنعتی در استان اردبیل فعال است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.