به گزارش ایرنا ، سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده مرزدار شهید یوسف پیرایه در روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار افزود: مرزداران ما با خون خود امنیت را به این کشور هدیه آورده اند و وظیفه همه ما در برابر خون پاک شهدا حراست از مرزهای مقدس میهن اسلامی می باشد.
وی اضافه کرد: همانگونه که رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس در راه اعتلای نظام اسلامی و حفظ آرمان های مقدس امام راحل از جان خود گذشتند، مرزبانان نیز با جان و دل از مرزهای کشور حراست و دفاع کرده و یک قدم نیز به عقب نخواهند گذاشت.
او بیان کرد: اگر شهدا و جانبازان با ایثارگری، جانانه سینه خود را برای دفاع از مرزهای ایران سپر نمی کردند، امروز شاهد این امنیت پایدار در مرزها و کشور نبودیم.
سردار رضایی افزود: شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و انقلاب کرده اند، از این رو امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده‌ های آنها را جبران کنیم.
وی تاکید کرد: با پشتوانه ولایت و ملت همیشه در صحنه تمامی توطئه ها را خنثی کرده و اجازه هیچگونه تعدی به دشمنان اسلام نخواهیم داد.
حضور بر سرمزار شهید پیرایه ، دیدار با خانواده این مرزدار شهید و دلجویی از آنها ، حضور در جمع مرزداران در پاسگاه مرزی اودولو بیله سوار و صرف افطاری با آنها از جمله برنامه های سفر فرمانده مرزبانی به بیله سوار بود.
سردار رضایی همچنین به شهرستان اردبیل سفر کرده و در روستای جبه دار با خانواده شهید قربانی دیدار و از آنها دلجویی کرد.
هفته گذشته در شب شهادت حضرت علی ‌(ع) حدود 20 نفر از اشرار از کشور عراق درصدد ورود به کشورمان از مرز سردشت برای ایجاد ناامنی و خدشه‌ دار کردن آرامش و امنیت کشور بودند که با تلاش نیروهای مرزبانی کشورمان در این نقطه مرزی خسارات سنگینی متحمل شدند اما استوار یکم 'یوسف پیرانه' و استوار یکم 'محبوب قربانی' در این درگیری به شهادت رسیدند.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.