به گزارش ایرنا ، علی نواداد روز چهارشنبه در آیین معارفه فرماندار پارس آباد مغان افزود: تا پایان سال جاری 20 هزار شغل در استان ایجاد و بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری برطرف خواهد شد.
وی عشایر را از قشرهای فعال و در عین حال کم توقع جامعه دانست و اضافه کرد: توجه به مناطق عشایری و پیگیری مطالبات و نیازهای این قشر همواره جز یکی از برنامه های اولویت دار مسئولان استان است.
نواداد ،با بیان اینکه با اتحاد و همدلی توفیقات زیادی نصیب کشور و نظام می شود، اظهار کرد: با وحدت و همبستگی و پرهیز از اختلاف می توان مشکلات و نارسایی های موجود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت.
معاون استاندار اردبیل همچنین با اشاره به سوابق کاری و برخی ویژگی های فرماندار جدید پارس آباد مغان نسبت به تعامل و همکاری تنگاتنگ مسئولان و مدیران دستگاههای دولتی با سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان تاکید کرد.
وی از فرماندار جدید خواست تا با تلاش بیشتر برای ایجاد وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان و پیشرفت شهرستان گام بردارد تا شاهد تحول اساسی در عرصه های مختلف باشیم.
در این آیین از خدمات اکبر صمدی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی و علی علایی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری پارس آباد معرفی شد.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.