به گزارش خبرنگار ایرنا اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: امروز لاتزم است جوانان از دوران تحصیل برای حضور در جامعه پخته تر شده تا بتوانند مدیریت ها را د دوران جوانی عهده دار شوند.
وی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه اشتغالزایی جوانان و بها دادن به مدیریت ها نسل جوان گفت: بر اساس تعهد دولت در سالجاری یک میلیون و 33 هزار شغل در کشور ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه سهمیه استان در این زمینه هشت هزار شغل است ، گفت: ما در استان اردبیل به این میزان قانع نشدیم و تلاش می کنیم بر اساس ظرفیت های استانی 20 هزار شغل در استان ایجاد شود.
استاندار اردبیل افزود: تمامی زمینه های شغلی در دستگاه های اجرایی و بخش های گردشگری ، فرهنگی و اجتماعی احصا شده که با برنامه ریزی در این زمینه اشتغالزایی در استان انجام می شود.
بهنام جو توجه و استفاده از ظرفیت جوانان را در توسعه استان مهم ارزیابی کرد و نسبت به اختصاص زمین مناسب برای احداث خانه فرهنگی و هنری جوان در استان قول مساعد داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این جلسه گفت:امور جوانان منحصر به یک اداره و سازمان نیست و تمامی دستگاه های دولتی و اجرایی در زمینه هدایت جوانان نقش دارند.
بهرام آقاخانی افزود: جوانان استان در زمینه های مختلف مدیریتی و تصمیم گیری در استان دخیل هستند و باید در راستای چابک سازی دستگاه های اجرایی برخی امور به جوانان واگذار شود.
وی گفت: جوانان استان لیاقت و توانایی بالایی در اداره امور و اجرای برنامه های مختلف دارند و زمان آن فرا رسیده که به جوانان اعتماد کرده و کارها به آنها واگذار شود.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.