به گزارش ایرنا ، یحیی سیف الهی روز دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب شهری نیر افزود: امسال برای اجرای این طرح 31 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اعتبار اختصاص یافته است.
وی گفت: طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر هم با پیشرفت فیزیکی 80 درصد درحال اجراست.
وی تصریح کرد: تاکنون برای احداث تصفیه خانه فاضلاب نیر 35 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام آن 30 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
سیف الهی در زمینه طرح شبکه فاضلاب شهر نیر هم اظهار کرد: تاکنون 23 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر نیر اجرا شده و پنج کیلومتر دیگر باقی مانده که به پایان برسد.
وی گفت: طرح شبکه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 77 درصد درحال اجراست و تاکنون 30 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام آن 15 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل در ادامه به اجرای طرح پساب فاضلاب شهری نیر اشاره کرد و افزود: خط انتقال این پساب 9.5 کیلومتر می باشد که با پیشرفت فیزیکی 40 درصد درحال اجراست و تاکنون برای اجرای آن 10 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن 10 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
علیرضا علیپور ، فرماندار نیر هم در این جلسه به اهمیت اتمام طرح فاضلاب شهری نیر اشاره کرد و گفت: هزینه انشعاب فاضلاب شهر نیر در بین متقاضیان به صورت اقساطی خواهد بود و متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده از این خدمات استفاده کنند.
نیر در 30 کیلوممتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.