به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد فیضی عصر پنجشنبه در مراسم جشن روز جوان در مجتمع فدک اردبیل افزود: جوانان امروزی دنبال استقلال و ساختن آینده خود و جامعه هستند و این وظیفه ما به عنوان مدیران و تصمیم گیران جامعه هست تا این نسل را به خوبی درک و نسبت به رفع نیازها و کمبودهایشان تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه استاندار اردبیل قول داده است تا امسال 20 هزار شغل برای جوانان بیکار در این استان ایجاد شود اظهار کرد: وظیفه ما این است که برای تحقق این شعار نهایت تلاش خود را کنیم.
فیضی ؛ افزود: اگر در حدود یک دهه قبل استخدام در شرکت های نفتی از مشاغل پردرآمد جامعه به حساب می آمد اکنون شرکتها و موسسه های مربوط به حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در این زمینه حرف اول را می زنند.
وی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همانگونه که ما در مجلس برای انتصاب شما در این پست تمام تلاشمان را به کار گرفتیم اعلام می کنیم استان اردبیل که دارای بیشترین جمعیت جوان می باشد در زمینه کارآفرینی به همت بیش از پیش شما نیاز دارد.
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار نیز در این مراسم گفت: در دنیای کنونی جوانان از ارکان اصلی توسعه پایدار می باشند و اهمیت دادن به این قشر در واقع توجه به پیشرفت همه جانبه کشور و تامین رفاه و آسایش همه مردم جامعه است.
شکور پورحسین افزود: در هر جامعه ای مسئولان و مدیران موظف به ایجاد زمینه های لازم برای استفاده از انرژی و توانایی های جوانان هستند چراکه بدون تامین نیازهای اساسی این قشر و مشارکت دادنشان در امور مختلف جامعه نمی توان به پیشرفت در سایر بخش ها امیدوار بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دیدار یک روزه از استان وارد اردبیل شد، شرکت در جشن روز جوان از جمله برنامه های آذری جهرمی در اردبیل بود.
6019/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.