به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نواداد شامگاه چهارشنبه در نشست شورای عالی ورزش قهرمانی و همگانی استان اردبیل افزود: 2 امتیاز مرزی بودن و نیز برخورداری از استعدادهای منحصر به فرد انسانی در رشته های ورزشی استان درسال های گذشته مغفول مانده است.
او با بیان اینکه استانداری اردبیل از تمام راهها و شیوه های ممکن برای تحقق این موضوع بهره خواهد گرفت ادامه داد: در اسرع وقت این مساله را با سفیر ایران در جمهوری آذربایجان مطرح کرده و مقدمات کار را فراهم خواهیم نمود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست گفت: چندی قبل تفاهم نامه ای در زمینه برقراری همکاری های ورزشی با کشورهای ارمنستان ، آذربایجان و ترکیه تهیه و به استانداری ارسال شده اما باتاسف بی نتیجه مانده است.
بهرام آقاخانی ، ارتباطات ورزشی ازجمله اعزام تیم ها، برگزاری مسابقه های دوستانه ، تبادل تازه ترین دانستنیها و یافته های علمی در این ارتباط با کشورهای همجوار را یکی از قابلیت های استان های مرزی دانست که می تواند علاوه بر رونق انواع رشته های ورزش قهرمانی به توسعه اقتصادی و اجتماعی نیز کمک کند.
آقاخانی همچنین ساماندهی امور برای اعزام ورزشکاران اردبیلی به رقابت های آسیایی جاکارتا را از دیگر برنامه های اولویت دار اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ذکر و خاطرنشان کرد: 13 ورزشکار حرفه ای در رشته های گوناگون از این استان به این رقابت ها اعزام می شوند.
او ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران استان اردبیل در رشته هایی مانند وزنه برداری و ووشو دست کم پنج مدال ارزشمند را در این دوره از مسابقه ها به دست آورند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست تعدادی از مدیران و روسای هیات های ورزشی مسایل و پیشنهادهایشان را در ارتباط با بهبود وضعیت ورزش های همگانی و قهرمانی در این استان ارایه دادند.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.