معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: میزبانی شایسته اردبیل از مسافران نوروزی در کشور بینظیر است اما ضروری است این استقبال با رونق روزافزون روبرو شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهمن حسین‌زاده در بازدید از پایگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: استان اردبیل با قابلیت‌های بزرگ گردشگری و جذب توریسم باید به منطقه‌ای شاخص در کشور تبدیل شود و این نیازمند تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران است.

وی با اشاره به اینکه اردبیل در سال‌های اخیر قطب مهم گردشگری کشور محسوب شده و این اصل باید در استان تقویت شود، خاطرنشان کرد: همه شهرستان‌های استان باید به طور یکنواخت در معرفی جاذبه‌های گردشگری سهیم باشند و تمام نقاط منحصربفرد اردبیل برای عموم کشور معرفی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل با تقدیر از اعضای ستاد خدمات سفر در اردبیل بیان کرد: پایگاه‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در اردبیل کار ویژه و مهمی را در سلامت مسافران به عهده دارند که این امر می‌تواند یکی از نقاط بارز و برجسته فعالیت ستاد خدمات سفر در اردبیل باشد.

حسین‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: سال جدید در حالی به این نام مزین شده است که همه ما نیاز داریم تا کالای ایرانی را به عنوان یک برند در کشور معرفی کنیم و همین جاذبه‌های گردشگری و بخش توریسم استان اردبیل می‌تواند به عنوان یک کالای اساسی در بخش ایجاد ثروت برای اردبیل و حتی کشور نقطه عطفی باشد.

وی ادامه داد: ایجاد توریسم سلامت در اردبیل باید در محوریت فعالیت‌ها در سالجاری قرار گیرد و باید از همه توانمندی‌های استان در راستای خلق ثروت و ایجاد اشتغال و کارآفرینی استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل با تبریک فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با قدرت مردم و رای موافق ملت به آرمان‌های بلند خود در سال‌های اخیر دست یافته و با پشتوانه مردمی توانسته است به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل شود.

حسین‌زاده 12 فروردین را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این روز یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که با رای اکثریت قاطع مردم نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.