رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استکبار از موشک، تانک و بمب ما نمی‌ترسد بلکه آنها از قدرت روحی، معنوی، ایثار و شهادت این ملت واهمه دارند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظری در مراسم بزرگداشت روز شهدا در اردبیل اظهار کرد: حیات حقیقی دنیوی و معنوی متعلق به شهداست و شهدا بالاترین عزت و افتخار را نصیب ما کرده‌اند. 
وی با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آنها با تقدیم فرزندانشان تنها با خداوند معامله کردند، خاطرنشان کرد: باید این خانواده‌ها به تقدیم فرزندانشان در راه اسلام و قرآن افتخار کنند. 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: با حاکمیت انقلاب اسلامی، معنویت و فرهنگ جهاد و شهادت در بسیاری از کشورها ترویج و رونق یافته ولی باید به یاد داشته باشیم که این حکومت معنوی و ارزشی دشمنان قسم خورده و بسیار زخم خورده‌ای دارند. 
نظرپور در ادامه گفت: دشمنان امروز از قدرت نظامی، بمب و موشک ما واهمه و هراسی ندارند بلکه دشمنان ما به شدت از قدرت معنوی و فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت واهمه دارند. 
وی به جایگاه بی‌نظیر ایثار، جهاد و شهادت به عنوان هویت‌بخش ارزش‌ها و باورهای اعتقادی در جامعه اشاره کرد و افزود: مسئولان ما باید در هر جایگاه و پستی خدمت به خانواده‌ شهدا را بالاترین افتخار برای خود بدانند چرا که شهدا و امام شهدا بالاترین صدقه جاریه در جامعه ما هستند. 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اوضاع و احوال کشورهای همسایه ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان با تسلط و تلاش برای حضور در عراق، سوریه و افغانستان سعی در انتقام‌گیری از جمهوری اسلامی ایران داشتند اما این گزینه آنها نیز با شکست و ناکامی روبرو شده است. 
نظرپور شرف، عزت، هویت، استقلال و اقتدار این کشور را مرهون توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت اعلام کرد و افزود: ما اگر می‌خواهیم در دنیا و منطقه سروری کنیم باید روحیه انقلابی و ارزشی خود را حفظ کنیم تا به واسطه آن بسیاری از مشکلات ما با نگاه واقع‌بینانه برطرف شود. 
وی تصریح کرد: ما امروز حق نداریم در همه عرصه‌ها به خون پاک شهدا خیانت کنیم و یا بخواهیم راه، مسیر و آرمان آنها را کمرنگ کنیم بلکه ضرورت دارد در سنگر دفاع از انقلاب در صحنه تمام قد حضور داشته باشیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.