استاندار اردبیل گفت: سال آینده به مانند امسال کار نخواهیم کرد و باید در همه حوزه‌ها تغییر نگرش و دیدگاه در پیگیری و اجرای امور شکل گیرد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار کرد: ما در این استان در نحوه پیگیری کارها مشکل داریم و در این زمینه همه مقصر هستیم چرا که تاکنون در بسیاری از حوزه‌ها مدیران ما خوب کار نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه این رویه را باید به نفع حل مشکلات مردم تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: ما اگر خوب کار می‌کردیم امروز زندان‌های ما پر از زندانیان نمی‌شد چرا که بخشی از گناه و جرم آنها به گردن ماست.
رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان کرد: در دورره قبلی حضورم در این استان اگر در یک اتاق زندان هشت نفر زندانی بود الان 30 نفر از آن اتاق نشسته است و این حکایت از افزایش بزه نظیر سرقت، اعتیاد و مشکلات اقتصادی مردم دارد که مقصر آن نیز ما هستیم.
بهنامجو خطاب به مدیران اعلام کرد؛ ما باید از خواب غفلت بیدار شویم و در عرصه مدیریت کاری را انجام دهیم که همه آثار عینی و ملموس آن را به عینه مشاهده کنند نه اینکه یک نفر برای گرفتن وام باید دو ماه در انتظار بروکراسی اداری و حل مشکلات باشد.
وی با بیان اینکه سال آینده به مانند امسال کار نخواهیم کرد بلکه پنجره واحد را در استانداری دایر کرده و با حضور خود ارباب رجوع مشکلات او را با حضور مدیران اجرایی و بانک‌ها در جا حل خواهیم کرد، تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم 20 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم با روند کنونی این کار امکانپذیر نیست بلکه شایسته است دست از اذیت کردن مردم برداریم و به سمتی حرکت کنیم تا مدیران با ریسک پذیری و اعتقاد کامل کارها را با حذف آئین‌نامه‌ها و قوانین زائد به راحتی انجام دهند.
استاندار اردبیل افزود: اصلا قابل قبول نیست که ما در این سه چهار ماه تنها به پرداخت ارقامی محدود دلخوش کنیم بلکه ضرورت دارد روش مدیریتی خود را اصلاح کرده و زیرمجموعه خود را نیز از خواب بیدار کنیم تا همه نسبت به موضوع اشتغال و حل مشکلات اقتصادی مردم عزمی جدی، راسخ و عملی داشته باشند.
بهنامجو بیان کرد: 90 درصد مشکل این کشور و استان اردبیل مشکل مدیریتی است و اصلا لزومی ندارد که ما همه کاستی‌ها و گناه خود را به گردن استکبار بیندازیم و یا در این عرصه شعار دهیم.
وی ضرورت رفع موانع سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران را یادآور شد و گفت: ما نباید همه کارها را منوط به تصمیم‌گیری‌های ملی کنیم و یا بخواهیم به آمارها و رتبه‌های اول دلخوش باشیم بلکه ما یک دولت محلی هستیم و ضرورت دارد در تسریع امور مردم شایسته‌ترین تصمیم را گرفته و وارد مرحله اجرا شویم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.