صفر فتح الله زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین هشت هزار نفر حمایت از ایتام را عهده دار شده و هشت میلیارد ریال به حساب ایتام زیرپوشش کمیته امداد خلخال واریز کردند.
وی از افزایش قابل توجه میزان مشارکت های مردمی این نهاد حمایتی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد.
او اظهار کرد: از یک هزار و 800 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام این شهرستان یک هزار و 100 خانوار با سرپرستی زنان سرپرست خانوار اداره می شوند و این نهاد برای پیشگیری از وارد شدن آسیب های اجتماعی به این قشر برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را در کنار کمک های مالی در دستور کار دارد.
وی به برگزاری جشن نیکوکاری به مدت سه روز در مدارس ، میادین مرکزی شهر و مصلاهای برگزاری نماز جمعه خلخال اشاره کرد و افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم 2 میلیارد و 700 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.
او با بیان اینکه هدف کمیته امداد امام خلخال تلاش برای خودکفایی خانوارهای زیرپوشش و خارج شدن آنها از زیر چتر حمایتی این نهاد است، افزود: تعداد خانوارهای زیرپوشش این کمیته به یک هزار و 800 خانوار و هشت درصد از کل جمعیت این شهرستان کاهش یافته که این میزان در سال های گذشته 10 درصد جمعیت خلخال را شامل می شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب ار دبیل قرار دارد ، 227 دانش آموز و 35 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد امام خلخال قرار دارند و از خدمات تحصیلی رایگان این نهاد بهره می برند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.