رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه به ایام مسافرت و حضور گردشگران در استان اردبیل هرگونه عملیات راهداری از 24 اسفند تا 15 فروردین سال آینده در جاده‌های اردبیل ممنوع است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدحجت فتاحی در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی راه‌ها و ترافیک در استانداری اردبیل اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی تردد اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های با پلاک دولتی در جاده‌های استان اردبیل محدود و با اعمال مقررات خاص انجام می‌شود و ما سعی خواهیم کرد تا یک تردد ایمن و راحت را در مسیرها و جاده‌های مواصلاتی استان برای هموطنان فراهم کنیم.
وی با یادآوری اینکه طرح نوروزی پلیس راه استان از 26 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: قرار است با همکاری دستگاه‌های دخیل در اجرای این طرح به صورت مشترک آئین آغاز عملیات نوروزی خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران را شاهد باشیم.
در این جلسه مدیر شرکت نفت استان اردبیل نیز با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین سوخت هموطنان در ایام عید نداریم، گفت: تمام سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه جایگاه‌های سوخت در نقاط مختلف اتسان تجهیز و آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران خواهد بود.
مددی در مورد عرضه بنزین سوپر نیز بیان کرد: عرضه بنزین سوپر در کشور به صورت محدود انجام می‌شود و سهمیه 15 هزار لیتر است که در 65 جایگاه سوخت استان در کمتر از 10 درصد آنها این نوع بنزین عرضه می‌شود.
استقرار تیم پروازی هلال احمر از سوم تا 8 فروردین در اردبیل مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی 13 پایگاه ثابت و چهار پایگاه موقت ما در محورهای مواصلاتی و پرتردد استان فعال خواهد بود که در چهار محور بودالالو، بران، هشتیجن و اهر – مشگین‌شهر این چهار پست به صورت موقت دایر خواهد بود.
بهرام غیبی بیان کرد: از سوم تا هشتم فروردین ماه تیم طراحی امداد و نجات استان ارائه خدمات خواهند کرد به طوری که ما با تجهیز 20 دستگاه آمبولانس، 10 ست نجات، سه دستگاه خودروی کمک‌دار و 100 نفر نیرو در پایگاه‌ها ارائه خدمات کرده و تجهیز این پایگاه‌ها را به چادر و پتو شاهد خواهیم بود.
در این جلسه همچنین از استقرار 6 ایستگاه سلامت در ورودی شهرهای مختلف استان اردبیل و فعالیت پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و داخل شهر در ارائه خدمات رایگان به هموطنان در دو نوبت صبح و عصر خبر داده شد که مقرر شد علاوه بر برپائی اورژانس هوایی بیمارستان‌ها و مراکز اورژانس بیمارستانی نیز به حال آماده‌باش درآمده تا به هموطنان ارائه خدمات انجام شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.