حمید لطف اللهیان روز چهارشنبه در نشستی با رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل افزود: شهرداری آماده حمایت و همکاری با جهاد دانشگاهی برای اجرا و عملیاتی کردن طرح های پژوهشی است و چنانچه مجری و سرمایه گذاری برای اجرای طرح وجود داشته باشد آماده همکاری برای عملی کردن آن می باشیم.
او اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک مرکز مدیریت شهری باید با توجه به نیازهای روز پژوهش محور شود و به منظور ارتقای منابع انسانی رویکردهای آن ها نیز بر پایه پژوهش برنامه ریزی شود.
شهردار اردبیل افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد معتبر و شناخته شده در فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی است و با ظرفیت های خوبی که در آن وجود دارد می تواند با همکاری و حمایت شهرداری نقاط ضعف استان را شناسایی و برطرف و نقاط قوت را تقویت و مرتفع کند.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل هم در این نشست خواستار همکاری و حمایت شهردار از فعالیت های این نهاد در پژوهش شد و افزود: جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با تمام قوا و با تکیه بر بدنه اصل جهاد دانشگاهی آماده همکاری با شهرداری استان است.
مهران اوچی اردبیلی با اشاره به فعالیت های این نهاد در حوزه مطالعات شهری تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد آموزشی و پژوهشی ساختاری علمی و انقلابی است که در بطن دانشگاه در خدمت مردم و دستگاه های اجرایی فعالیت می‌کند.
وی تشریح کرد: طرحی با عنوان طراحی و مکان‌یابی 'پارک بانوان و عفاف و حجاب' در این نهاد انجام شده که مکان مناسب برای آن شناسایی نشده تا عملیاتی شود و موجب شده تا روند اجرای آن کند شود به همین خاطر این طرح همکاری شهرداری استان را می طلبد.
او اظهار کرد: جهاد دانشگاهی بیشترین تعداد گروه های پژوهشی در زمینه مطالعات شهری در کشور دارد که با توجه به تفاهم نامه ها و ارتباطات موجود این نهاد انقلابی می توان از توانمندی های این گروه ها استفاده و خدمات ارزنده ای در زمینه های مختلف از جمله بافت های فرسوده و طراحی مبلمان شهری به شهرداری استان ارائه کند.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.