میر علی رحیمی زاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های عمرانی شامل 14 گازرسانی ، آبرسانی و طرح هادی روستایی در نقاط مختلف شهرستان با 250مجموع میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
وی بیان کرد: همچنین 11 طرح اقتصادی اقامتی و گردشگری ،مرغداری ،تولید نهال ،تولید لامپ ال ای دی ،کارخانه لبنیات با 156 نفر اشتغالزایی و با 170 میلیارد و 300 میلیون ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.
رحیمی زاد اضافه کرد: در قالب طرح های عمرانی عملیات گازرسانی به 23 روستا در چهار ماه اخیر اجراشده و آماده افتتاح در دهه فجر است .
وی اجرای سد های معیشتی در مشگین شهر را یادآور شد و گفت:11 سد معیشتی در این شهرستان در دست اجرا است که با تکمیل آن تحول بزرگ کشاورزی در منطقه ایجاد می کند .
وی در باره خدمات دولت در گازرسانی به روستاها افزود: 128 روستا در این شهرستان گازرسانی شده و عملیات گازرسانی 36 روستا هم در دست اجرا است .
فرماندار مشگین شهر به روند عملیات اجرایی سد احمد بیگلو اشاره و بیان کرد: عملیات اجرایی این سد همزمان با پایاب آن بخوبی پیش می رود و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی سد 84 درصدی دارد و پیشرفت فیزیکی پایاب سد 50 درصد می باشد .
رحیمی زاد درباره ساماندهی آب های درمانی مشگین شهر افزود: 25 طرح آبدرمانی از سوی بخش خصوصی در این شهرستان سرمایه گذاری می شود که پنج مورد آن مربوط به کمپینگ گردشگری است.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.