به گزارش ایرنا ، محمد فیضی روز شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی نمین افزود: با اختصاص این بودجه هر خانوار چهار نفره زیرپوشش کمیته امداد در سال آینده ماهانه به میزان هفت میلیون ریال مستمری به صورت بلاعوض دریافت می کند.
وی از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و رفع مشکلات اقتصادی خبر داد.
وی همچنین درباره طرح راه آهن اردبیل گفت: خط راه آهن اردبیل به پارس آباد در بودجه سال 1397 صاحب ردیف بودجه ملی شده و بعد از تصویب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بودجه های آن ابلاغ می شود.
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه یک هزار و 50 میلیارد ریال در بودجه 97 به راه آهن اردبیل میانه اختصاص یافته اظهار کرد: در همین برنامه بودجه جاده اردبیل به سرچم و نمین به آستارا نیز صاحب ردیف بودجه ملی شدند.
وی به افزایش 18 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال آینده اشاره کرد و افزود: حقوق های بالای 50 میلیون ریال به هیج عنوان شامل افزایش نخواهند بود.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه ردیف بودجه قیرهای رایگان در بودجه ریزی سال آینده توسط دولت حذف شده بود و این کار تهدیدی برای عمران شهری و روستایی محسوب می شد، گفت: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه قیر یارانه ای دوباره گنجانده شد.
فیضی افزایش تصاعدی مالیات در کشور ، جلوگیری از افزایش قیمت حامل های انرژی ، کاهش سقف پاداش های پایان خدمت کارکنان دولت بویژه مدیران و لحاظ کردن مصالح ملت را از جمله ویژگی های بودجه سال آینده ذکر کرد.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7120/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.