به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز شنبه در همایش اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال افزود: در سال گذشته وقوع آتش سوزی بیش از 90 هکتار از سطح جنگل و مراتع این شهرستان را از بین برد.
وی گفت: امسال حوادث آتش سوزی با حضور بموقع ماموران منابع طبیعی و همکاری مردم مهار و از وارد شدن آسیب به جنگل ها و مراتع منطقه جلوگیری شده است.
وی همچنین از کاهش آمار حوادث رانندگی منجر به فوت و یا مصدومیت های شدید در راههای ارتباطی خلخال در سال جاری خبر داد و افزود: حدف نقاط حادثه خیز ، افزایش علایم راهنمایی و رانندگی هشدار دهنده در جاده های بین شهری و روستایی ، تلاش ماموران پلیس راهور خلخال در کنترل ترافیکی ، حضور مستمر ماموران پلیس راه استان اردبیل در راههای ارتباطی و ارتقای فرهنگ رانندگی درست و عاری از حادثه در بین مردم میزان حوادث رانندگی درون شهری و برون شهری خلخال را نسبت به سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
وی با بیان اینکه وقوع حوادث طبیعی پیش بینی نشده از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی سال گذشته تا امروز به خوبی از سوی اعضای شورای همانگی مدیریت بحران خلخال مدیریت شده اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه های جمعی در پیشگیری از وقوع حوادث طبیعی و کاهش خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه نقشی ارزنده دارند و از تلاش خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی مردم قدردانی می شود.
در این مراسم از اعضای فعال و تلاشگر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خلخال تجلیل شد.
شهرستان خلخال با برخورداری از بیش از 45 هزار هکتار جنگل بیش از 85 درصد از جنگل های استان اردبیل را به خود اختصاص داده و بیش از 21 درصد از مراتع حاصلخیز این استان نیز در این شهرستان واقع شده است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.