یوسف خدادادی روز چهارشنبه در جلسه کمیته حمایت از سرمایه گذاری در استان افزود: این روند با پیگیری و رسیدگی به مشکلات 60 واحد تولیدی امسال نیز ادامه داشته است.
وی گفت: حدود 90 درصد از مشکلات این واحدهای تولیدی با صدور دستورات لازم در جهت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی و نیز حمایت از تولید و اشتغال در استان حل شده است.
وی افزود: در این راستا امروز هم به مشکلات مربوط به پنج واحد تولیدی در این کمیته مطرح و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها صادر شد.
به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، خدادادی اظهار کرد: در زمینه مشکل عمده واحدهای تولیدی آنچه با بررسی پروندها مشهود می شود عدم رعایت و عدم اجرای نص صریح قوانین و مقررات در سیستم های بانکی و نهادها در زمینه حمایت از سرمایه گذاری و حمایت از تولید و اشتغال در استان است.
وی گفت: لازم است توجه جدی به حمایت از سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در استان شود تا شاهد پیشرفت و توسعه استان و جذب سرمایه گذاری روزافزون در استان باشیم.
در استان اردبیل ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است ، تاکنون در استان 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.