به گزارش ایرنا ، مهدی بخشی روز سه شنبه در بازدید از ساختمان اورژانس نیر افزود: ساختمان اورژانس نیر با پیشرفت فیزیکی 95 درصد دهه فجر امسال افتتاح می شود.
او گفت: این ساختمان در زیربنایی بالغ بر 350 متر مربع احداث شده است.
بخشی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای احداث این ساختمان تصریح کرد: برای احداث این ساختمان پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی همچنین با اشاره به محوطه سازی آن افزود: با توجه به سردی آب و هوا زیرسازی محوطه ساختمان اورژانس صورت می گیرد و به محض مساعد شدن شرایط جوی روکش آسفالت آن انجام می شود.
سرپرست فرمانداری نیر همچنین با قدردانی از زحمات شبکه بهداشت و درمان نیر در راستای خدمات رسانی به بیماران افزود: امید است با راه اندازی ساختمان اورژانس نیر خدمات شایان ذکری به بیماران ارائه شود.
بخشی گفت: یکی از نیازهای مبرم شهرستان ساختمان اورژانس بود که با راه اندازی این ساختمان برخی از مشکلات شبکه بهداشت نیر حل خواهد شد.
سرپرست فرمانداری اظهار کرد: دولت به تنهایی قادر به پوشش کامل خدمات درمانی در شهرستان نیست بلکه باید سایر بخش ها بویژه بخش خصوصی با ایجاد مراکز درمانی و خدمات لازم در این زمینه به کمک بیایند.
او با اشاره به نیاز مردم شهرستان به توسعه مراکز خدمات درمانی اظهار داشت: شهرستان نیر به دلیل جایگاه خاص و موقعیت جغرافیایی آن پذیرای گردشگران بسیاری است که مراکز درمانی و خدمات بهداشتی در این شهرستان علاوه بر جمعیت ساکن به ارائه خدمات به سایر جمعیت شناور در این شهرستان می پردازند که امکانات ان جوابگو نیست .
وی اضافه کرد: توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در کنار تکمیل کادر متخصص از نیازهای ضروری شهرستان نیر است و مسوولان مربوطه باید در این زمینه مساعدت و نگاه ویژه داشته باشند.
مهدی بخشی گفت: دولت تدبیر و امید با تکمیل این ساختمان این شهرستان گام های خوبی برای توسعه خدمات بهداشت و درمان در نیر برداشته اما این خدمات باید با ورود بخش خصوصی تکمیل شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیر هم گفت: امسال همه فعالیت و برنامه ها در بخش بهداشت و درمان نیر برای اجرای شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.
دکتر مجید غریبانی افزود: ما در مدیریت بهداشت اعتقاد به مشاوره داریم و رمز موفقیت بخش بهداشت در شهرستان نیر همین اصل است که در همه ارکان بهداشت شهرستان بخوبی رعایت می شود.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد ، تحول نظام سلامت یکی از طرح های موفق دولت است و در اجرای این طرح شاخص های بهداشتی - درمانی در جای جای کشور ارتقا یافته است.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.