سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری باید مراقب باشد تا در خرید و راه‌اندازی اتوبوس دریایی به یک لنج کهنه و فرسوده اکتفا نکند بلکه یک اتوبوس دریایی نو در شورابیل لنگر بیندازد
.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: از تلاش و پیگیری کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا و شهرداری اردبیل قدردانی می‌کنیم که پیگیر اجرا و عملیاتی شدن پروژه‌های راهگشا در اردبیل هستند.

وی به پروژه مشارکتی راه‌اندازی اتوبوس دریایی با بهره‌برداری 10 ساله توسط مشارکت‌کننده اشاره و خاطرنشان کرد: نباید یک لنج از رده خارج شده در شورابیل به عنوان محور اصلی توسعه گردشگری در استان اتفاق بیفتد تا زمینه استفاده و بهره‌برداری از این امکانات به شکل مطلوب فراهم آید.
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: شورابیل بیشتر از شرایط موجود نیاز به توسعه امکانات زیربنایی برای حضور شهروندان و گردشگران دارد که انتظار می‌رود با همت مضاعف شهرداری و در قالب پروژه‌های سرمایه‌گذاری بستر این کار فراهم آید.

فتحی مصوبه شورای شهر را در راه‌اندازی نیمکت‌های جدید و مدرن برای بهبود مبلمان شهری و زیبایی سیمای شهری یادآور شد و افزود: باید نورپردازی‌ها به شکل درست و متناسب با شرایط اقلیمی و فضای شهر اردبیل اتفاق بیفتد تا زمینه بهره‌برداری و استفاده از همشهریان از سیمای نورانی شهر فراهم آید.
وی با قدردانی از همت شهرداری در احداث زمین‌های ورزشی در مناطق کمتربرخوردار و شهرک‌های جدیدالاحداث اردبیل، تصریح کرد: در گام اول شورا با احداث چهار زمین و سالن ورزشی موافقت کرد و قطعا در سال‌های آینده بر تعداد این اماکن ورزشی به عنوان فضای تفریحات سالم افزوده خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: ما به شدت نیازمند طرح‌های توسعه‌ای در حوزه پارک، سالن و زمین‌های ورزشی، کتابخانه‌های عمومی و اماکن مرتبط با تفریحان سالم است تا همه شهروندان به ویژه ساکنان مناطق سیزده‌گانه بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

فتحی ضرورت ترمیم، بهسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را نیز یادآور شد و بیان داشت: اصلا منطقی نیست که بعد از یک و نیم ماه از مصوبه شورا همچنان شاهد رفت و برگشت نامه شورا مبنی بر افزایش کرایه اتوبوس‌های شهری آن‌ هم به صورت پرداخت نقدی باشیم در حالی که باید بر سر قیمت مصوب یک توافق نهایی صورت گرفته و صاحبان اتوبوس‌ها براساس نرخ جدید فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: باید مردم را به سمت استفاده از کارت‌های الکترونیکی سوق دهیم تا با نرخ پائین امکان حمل و نقل و جابجایی عموم هموطنان به ویژه افراد کم‌درآمد به خوبی فراهم آید. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.