به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز شنبه در جشن گرامیداشت هفته وحدت در مسجد شیخ قریشی اهل تسنن شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم افزود: با تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای عملیات احداث راه اصلی هشجین تا تقاطع راه اردبیل به سرچم به طول 12 کیلومتر اهالی شهر هشجین و بخش خورش رستم از یک راه اصلی برای دسترسی به مرکز استان و کشور از طریق بهره برداری از این پروژه بهره مند خواهند شد.
وی با تبریک هفته وحدت و تقدیر از برگزار کنندگان جشن هفته وحدت در هشجین گفت: در حال حاضر یکی از مهم ترین مشکلات بخش خورش رستم طولانی شدن زمان اجرای پروژه راه هشجین به سرچم به طول 12 کیلومتر است.
وی به اهمیت ارتباط بخش خورش رستم با استان های همجوار اشاره کرد و اظهار کرد: پروژه احداث راه هشجین به سرچم با مشخصات فنی راه اصلی به یک پیمانکار توانمند واگذار شده و علاوه بر اعتبارات ملی از اعتبارات استانی نیز برای اجرای این پروژه استفاده خواهد شد.
او همچنین با قدردانی از امام جمعه اهل تسنن و امام جمعه اهل تشیع شهر هشجین که پیگیر مشکلات در جهت خدمت به مردم منطقه هستند گفت: به عنوان مسوول اجرایی شهرستان با مشکلات بخش خورش رستم کاملا آشنا بوده و با حضور در روستاهای بخش خورش رستم و با کمک و همکاری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس مشکلات منطقه بررسی و در حوزه اعتبارات عمرانی نیز برای بخش خورش رستم خلخال در سال جاری اعتبارات مناسبی منظور شده است.
در این مراسم که که با حضور جمع زیادی از اهالی اهل تسنن و شیعیان منطقه در مسجد شیخ قریشی جمعیت اهل تسنن شهر هشجین برگزار شد برنامه های شاد و متنوعی بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت نبی گرامی اسلام حضرت محمد (ص) اجرا شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.