به گزارش خبرنگار ایرنا جعفر فهیمی در این آئین بر کیفیت انجام امور شهری تاکید کرد و گفت: سالانه 50 میلیارد تومان برای آسفالت کردن خیابان ها و معابر توسط شهرداری های استان هزینه می شود و باید با ارتقای کیفیت کار از اسراف در این زمینه پیشگیری کرد.
وی با بیان اینکه طبق برآوردها عمر متوسط آسفالت در استان چهار سال است، افزود: بر اساس استانداردهای جهانی عمر متوسط آسفالت 15 سال به بالاست که این تفاوت نشانگر بی توجهی به کیفیت آسفالت در استان می باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با آسفالت ریزی کیفی و کاستن از استهلاک زودهنگام آسفالت می توان در هزینه ها به میزان چند برابر صرفه جویی کرد.
فهیمی افزود: برای ارزیابی کیفیت آسفالت ریزی در خیابان ها تیمی تشکیل شده و از واگذاری امور مربوط به آسفالت به پیمانکارانی که در انجام کار بی دقتی می کنند ، جلوگیری خواهد شد.
وی با اشاره به موضوع مدیریت پسماند در شهرداری ها گفت: پسماندها امروزه به عنوان ثروت تلقی می شوند که با مدیریت آن هم چهره شهر تغییر می یابد و هم از نظر اقتصادی به نفع شهرداری ها می باشد.
وی با اشاره به طرح های جامع شهری در شهرستان های استان خواستار مطالعه این طرح ها از سوی شهرداران منتخب شد.
وی همچنین با تاکید بر مقیم شدن شهرداران در شهرهای مربوطه گفت: مقیم شدن در شهر محل خدمت یکی از مولفه های اصلی برای توسعه و آبادانی محسوب می شود و اگر شهردار مقیم نباشد در حکم صادر شده تجدید نظر خواهد شد.
در این آیین حکم آغاز به کار شهرداران مرادلو، عنبران ، نیر، هیر، فخرآباد، کوثر، بیله سوار، لاهرود و هشتجین به شهرداران منتخب اعطا شد.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.