' مهندس اکبر بهنام جو اگر برای مردم استان پرآشنا نباشد، کم آشنا هم نیست. حدود شش سال تاریخ و شناسنامه استان اردبیل شاهد مهندس عمران جوان و فعالی بود که شب و روزش یکی بود. نشانه های گویا در سطح استان همه از او می گویند از بزرگراه شهید دادمان، سه راهی سرعین، پل جوراب، دهکده توریستی آلوارس و ... تا فرودگاه اردبیل اکثرا کارهای انجام یافته در زمان اوست.
بعد از 12 سال، اکنون استان اردبیل مثل آن روزها تشنه فعالیت و توسعه و آبادانی است، تشنه فعالیت شبانه روزی خدمتگزاران صدیقی است که سر از پا نمی شناسند. آری اردبیل این تجربه را دوباره تکرار می کند تا گرد و خاک پروژه های خوابیده و نیمه خوابیده استان دوباره بلند شود و صدای کار طنین انداز گردد.
این بار وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و منتخبان مردم در مجالس شورای اسلامی و خبرگان، نشان از آینده روشن اردبیل دارد و این با انتصاب استاندار مقتدر و کارآمد سرعت خواهد گرفت و بیشتر شاهد طلوع خورشید فعالیتها خواهیم بود.
روزهای آینده مردی سکان استانداری اردبیل را در دست می گیرد که آشنای دیروز و امروز اردبیل است. مردی که با غیر بومی بودنش، بومی و اردبیلی است، گرچه زاده جای دیگر است ولی همه بهتر می دانیم که ایران سرای من است.
اردبیل در مسیر توسعه است و این مسیر با وحدت من و تو هموارتر می شود. نیاز امروز استان وحدت و یکپارچگی و یک صدایی است. دیگر نباید هزینه و انرژی استان برای افکار زاید و حاشیه های کدر صرف شود. همان خدایی که دیروز دکتر مجید را به ما بخشیده بود، امروز خدمتگزار جوانتر اکبری به ما می بخشد تا با شکر نعمتش قدردان خدمت باشیم.
باید بخواهیم تا شود، و این بار می خواهیم. این بار همه می خواهیم.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/ 7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.