صالح حسن‌پور ورزشکار اردبیلی مقام اول قهرمانی مسابقات پرورش اندام جهانی رومانی را به دست آورد. 
این ورزشکار اردبیلی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل اظهار کرد: در مسابقه جهانی رومانی و در رشته اورال موفق شدم مدال طلا را به دست آورده و در بین 32 نفر از ورزشکاران برتر کشور در قالب تیم منتخب ایران اسلامی حاضر شده و توانستم در جایگاه اول قرار گیرم. 
وی خاطرنشان کرد: بنده آرزو دارم با به دست آوردن کارت حرفه‌ای در رشته بدنسازی و پرورش اندام بتوانم وارد دنیای حرفه‌ای در این رشته کلاسیک شوم و دستیابی به این آرزو دور از دسترس نیست. 
این ورزشکار اردبیلی گفت: سطح مسابقات جهانی رومانی از یک سطح بالایی برخوردار بود ولی با توجه به تمرینات حرفه‌ای و تلاش جدی که در کسب مقام قهرمانی داشتم توانستم در این مسابقات جهانی به موفقیتی که آرزوی آن را داشتم دست پیدا کنم.   حسن‌پور در ادامه تصریح کرد: برای حضور در این مسابقات هفت ماه در رژیم غذایی بوده و روزی سه نوبت تمرینات فشرده داشتم و موفق شدم حریفانم را از کشورهای مختلف شکست داده و برای استان اردبیل افتخارآفرینی کنم. 
وی با انتقاد از مسئولان ورزش اردبیل که نسبت به قهرمانان خود بی‌تفاوت هستند بیان کرد: به رغم بازگشت افتخارآمیز ما از مسابقات رومانی هیچ یک از مسئولان ورزشی و حتی غیرورزشی حتی از هیئت بدنسازی به استقبال نیامده و پیام تبریکی نیز نفرستادند در حالی که چنین رفتارهای سرد و بی توجهی‌ها انگیزه برای تکرار قهرمانی‌ها را سلب و ادامه کار را سخت می‌کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.