رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت : در 6 ماه اول سال جاری از 8 مورد تجاوز به حریم راه بطور قاطع جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا، صدیف فرمان افزود: با توجه به تاکیدات مکرر و پیگیری‌های مستمر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــــل مبنی بر حفظ ایمنی حریم راه که خط قرمز راهداری و مطالبه اصلی مردم است در همین راستا در حوزه شهرستان گرمی 150 کیلومتر از حریم راه‌ها تسطیح و از  8 مورد تجاوز به حریم راه نیز کاملا جلوگیری شد.

وی تعمیر و نصب 150 شاخه گاردریل، نصب بیش از 400 مورد علائم راهنمایی در محورها، رنگ آمیزی 200 مورد تابلو ، لای روبی 15پل ، خط کشی 150 کیلومتر از راه‌ها با رنگ سرد، نصب 130 عدد تابلوی جان پناه در بزرگراه رضی – هفت چشمه و نصب هزارو 250 عدد بازتاب چشم گربه ای در راه جدید توسانلو – گیلارلو – شرفه را از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شهرستان گرمی در 6 ماه اول امسال عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی با بیان اینکه 580 تن آسفالت گرم برای لکه گیری راه‌های اصلی و فرعی شهرستان استفاده شده تصریح کرد : هم اکنون عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه اصلی رضی ، برگ چای و 10 کیلومتر از مسیر گردنه لنگان درحال اجراست.

فرمان از درحال اجرا بودن عملیات ایجاد سیستم روشنایی 4 کیلومتر از مسیر شرفه گرمی خبر داد و گفت: نیروهای پرتلاش راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی برای خدمت شبانه روزی به مردم شریف با همه توان در میدان عمل آماده انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.