سردار جلیل بابازاده قانع روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: هشت سال جنگ به ایران تحمیل شد و ما قربانی نقشه ها و اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شدیم.
وی با بیان اینکه ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس تنها بود اظهار کرد: در این جنگ هر دو ابرقدرت شرق و غرب پشت سر عراق ایستادند.
بابازاده قانع ادامه داد: در جنگ ایران و عراق، تمامی کشورها ایران را تحریم کرده و از فروش سلاح و تجهیزات نظامی به ایران خودداری کردند در حالی که در این مدت تجهیزات عراق سه بار نوسازی شد.
وی با بیان اینکه بچه های ما در دفاع مقدس هیچوقت به فکر تسلیم و سازش نشدند، افزود: در این جنگ با حداقل امکانات و با تکیه بر ایمان توانستیم از کشور و انقلاب اسلامی محافظت کنیم.
او با اشاره به اینکه در جنگ و ایران، مردم مظلوم واقع شدند، تصریح کرد: ما امانتدار نظام و انقلاب و مردم هستیم و تجهیزات نظامی را برای دفاع از وطن و مردم می خواهیم.
به گزارش ایرنا ، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: این دانشگاه در سال 95 مقام دوم کشور و در سال 94 مقام اول کشور را در کاروان راهیان نور به دست آورده است.
وی با بیان اینکه دوستداران نظام و انقلاب با ایثارگری و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع کردند، اضافه کرد: باید همیشه و در همه حال قدردان شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها باشیم.
او گفت: باید در تمام لحظات و کارهایمان به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا و ایثارگران نباشیم چرا که ما مدیون آنها هستیم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای سختی است که در آن سربازان کشور کارنامه درخشانی در دفاع از خود به جای گذاشتند.
دکتر عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی چند بار در سطح استان و کشور به عنوان پایگاه مقاومت نمونه انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال 108 برنامه با موضوعات مختلف توسط پایگاه مقاومت دانشگاه انجام شد، افزود: اعضای پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی به صورت فعال در کارگروه های مختلف بسیج حضور دارند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.