به گزارش خبرنگار ایرنا ،رحیم آقامحمدیان روز سه شنبه در آیین رونمایی از آرم سرویس مدارس در اردبیل افزود: رانندگان سرویس های مدارس موظف به استفاده از آرم مربوطه هستند و در صورت استفاده نکردن از این آرم با آنها برخورد می شود.
وی بیان کرد: توجه به سرویس های مدارس با حساسیت ویژه ای انجام می شود و در صورت اعلام خانواده ها مبنی بر بروز تخلف در تعویض رانندگان مصوب شده ، موضوع مورد پیگیری قرار می گیرد.
وی با تاکید بر استفاده خانواده ها از سرویس های مورد تایید آموزش و پرورش گفت: شماره تلفن 120 راهنمایی و رانندگی در اختیار مردم بوده تا تخلفات و مشکلات مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.
آقامحمدیان افزود: وسایل نفلیه مورد استفاده برای سرویس های مدارس باید دارای معاینه فنی و امنیت کامل باشند .
وی با اشاره به ترافیک سنگین ایجاد شده در جلوی درب مدارس در زمان تعطیلی مدارس گفت: مدیران مدارس در صورت امکان و بودن شرایط لازم سرویس های عمومی از جمله مینی بوس ها را به داخل محوطه مدارس هدایت کرده و دانش آموزان را در داخل محوطه مدارس سوار کنند.
وی افزود: همچنین سرویس های مدارس از جمله سواری ها در زمان تعطیلی مدارس در جلوی درب مدارس توقف نکرده و چند متر بالاتر یا پایین تر منتظر دانش آموزان باشند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.