داود پیرعلایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماهانه سه میلیارد و 300 میلیون ریال صرف تامین نیازهای
271 معلول این مرکز می شود و از خیرین تقاضا داریم نذرهای خود در عید قربان را به این مرکز تحویل دهند.
وی گفت: 271 معلول ذهنی از تمام سنین در این مرکز نگهداری می شوند که 62 نفر از آنها مرد ، 52 نفر دختر و پسر زیر 14 سال و 150 نفر زن بزرگسال هستند.
وی در نگهداری این معلولان از نیت نیکوکارانه برخی خیرینی سخن گفت که به دلیل بی بضاعتی ، داشته اندک خود را صرف خرید چند بسته پفک و بیسکوئیت برای کودکان این مرکز کرده و یا بانوان خیری که قطعه طلای خود را با چشمانی گریان به کودکان هدیه داده اند.
وی اظهارامیدواری کرد همت و غیرت چنین دست و دلبازانی آیینه عبرت افراد توانمند دیگری شود و قدمی برای رفع مشکلات این نیازمندان بی پناه بردارند.
وی با تاکید بر لزوم توجه جدی مسوولان به رفع مشکلات معلولان ، حل مشکلات آنها را حل مشکل جامعه دانست و گفت: این معلولان از ابتدایی ترین لذت های حیات محروم هستند و برای تداوم زندگی چشم یاری به همت افراد نیکوکار دوخته اند.
پیرعلایی با اشاره به در حال ساخت بودن ساختمان دوم مرکز نگهداری معلولان حضرت ابوالفضل (ع) در اردبیل گفت: تاکنون برای ساخت این مرکز بیش از 85 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با تاکید بر لزوم همکاری مسوولان دستگاه های خدمات رسان مانند آب و گاز در صدور مجوزهای این انشعابات اظهار کرد: این مجموعه برای نگهداری معلولان مرد که در ساختمان استیجاری نگهداری می شوند احداث می شود.
وی مساحت فضای در حال ساخت را 12 هزار و 9 متر اعلام کرد و افزود: زیربنای در حال احداث نیز 10 هزار و 300 متر بوده و برای تکمیل این ساختمان 70 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.
مرکز نگهداری معلولین حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل از سال 80 با 42 بیمار و 10 کارمند غیر بیمه ای تاسیس شده است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.