ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای یادواره شهدای امور مالیاتی سراسر کشور امروز در اردبیل آغاز بکار کرد
.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، این جشنواره با حضور هئیت های ورزشی امور مالیاتی استان های کشور در اردبیل آغاز شد شرکت کنندگان در رشته های مختلف ورزشی با یکدیگر رقابت خواهند کرد این جشنواره به مدت ۶ روز در اردبیل ادامه خواهد داشت. .

در این مراسم نوع پرور مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل با اشاره به اینکه امروز ما امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: شرف، استقلال و اعتماد به نفس امروز ملت ما مدیون جانفشانی شهداست و این مهم نباید به دست فراموشی سپرده شود.

در این مراسم استاندار اردبیل با یادآوری اینکه امروز استان اردبیل به عنوان برند برگزاری مسابقات ورزشی کشوری و جهانی در حال شناخته شدن است، یادآور شد: استان اردبیل با برگزاری موفق دو دوره بازی های جهانی و آسیایی والیبال در قله بلند ورزش ایران و جهان ایستاده است.

وی با خیر مقدم به شرکت کنندگان این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی میتواند اخوت و محبت  را در بین کارکنان سراسر کشور ایجاد کند.
استاندار اردبیل امور مالیاتی را بعد از صنعت نفت تاثیرگذارترین نهاد در تامین منابع مالی کشور خواند.
وی بیان کرد: این چند روز حضور در اردبیل را غنیمت شمارید و با حضور در نقاط مختلف ورزشی این استان از مواهب اردبیل بهره مند شوید.
حضور ۷۰۰ ورزشکار در ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی امور مالیاتی کشور

مدیر کل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور از حضور ۷۰۰ ورزشکار در ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای امور مالیاتی کشور خبر داد.

نوروزی اضافه کرد: این دوره از مسابقات باشعار کارکنان مالیاتی پرچمدار اقتصاد مقاومتی در اردبیل برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در ۶ رشته ورزشی به مدت شش روز و در رشته های فوتسال و والیبال برای آقایان، شطرنج و رشته های آمادگی جسمانی و تنیس روی میز و طناب کشی و فوتبال دستی برای آقایان و بانوان برگزار خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.