به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی تاج عصر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی سیفی در اردبیل افزود : ما هر قدر احترام خانواده شهدا را به جا آوریم بازهم در مقابل عظمت کار این عزیزان کم آورده ایم.
وی با بیان اینکه شهدا به عنوان نمایندگان آرمانی و شایسته ما سند مظلومیت ملت بزرگ ایران می باشند اظهار کرد : ما وظیفه داریم تا ابد در برابر خانواده این بزرگواران سر تعظیم فرود آورده و احترامشان را نگهداریم چون هرچه داریم مدیون خون شهیدان می باشیم.
در این دیدار فرمانده سپاه شهرستان اردبیل نیز گفت: احترام به شهدا و خانواده این عزیزان در واقع احترام به هویت ملی می باشد.
سرهنگ پاسدار شکور عبدی افزود : امروز هرچه عظمت و سربلندی داریم مرهون خون شهدا و شهدای مدافع حرم می باشد به گونه ای که ایستادگی این عزیزان در برابر دشمنان اسلام ، امنیت و آرامش را در درون مرزهای کشورمان به ارمغان آورده است.
او گفت : شهید مدافع حرم علی سیفی با احساس مسوولیت برای دفاع از کیان اسلام و قرآن به عنوان تنها فرزند ذکور خانواده در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه با دشمنان و تروریست ها جنگ کرد و سرانجام به مقام شامخ شهادت رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار با اهدای لوح سپاس به خانواده شهید علی سیفی از آنان تجلیل شد.
رییس فدراسیون فوتبال برای بازدید از اماکن ورزشی و بررسی مسایل فوتبال این استان روز سه شنبه وارد اردبیل شد.
خبرنگار : نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.