مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 2 جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به برگزاری دوره های متعدد در مرکز آموزش شماره 2 جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: سال گذشته در این مرکز 5 هزار 138 نفر در دوره های آموزشی شرکت کرده است. 
محمد علیزاده در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه اردبیل، با بیان این مطلب افزود: از این تعداد نفرات ۳هزار۲۶۱  نفر در دوره های آموزشی عمومی و ۱هزار ۸۷۷ نفر در دورهای آموزشی تخصصی مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ در سال گذشته آموزش  دیده است. 
 وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های این مرکز آموزش تخصصی گفت: اتمام دوره آموزشی کمک پرستاری با شرکت 238 نفر، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی و آزمون‌های آنلاین برای برخی از بانک‌ها از دوره های برگزار شده در این مرکز می باشد.   مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 2 جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به خط مشی‌های مرکز در جهت ارتقاء کیفیت ارائه آموزش‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف جهاددانشگاهی مبنی بر توسعه و  تخصصی کردن دوره‌های آموزشی تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشکی، فوریت‌های پزشکی، تکنیک‌های کاربردی در آزمایشگاه تشخیص طبی و مبانی کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری‌ها، تهیه فضای مناسب، زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی لازم و مدرن از برنامه‌های در حال اجرای این مرکز است. 
علیزاده  به اهمیت آموزش و نقش مؤثر آن در توسعه کارآیی منابع انسانی اشاره و اضافه کرد: برآورده نمودن نیازهای تخصصی جدید استان با تدوین دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، توسعه آموزش‌های الکترونیکی برای کارکنان دولت به ویژه در شهرستانها و گسترش تفاهم نامه‌ها و قراردادهای آموزشی با ادارات و سازمانها در سال جاری از دیگر برنامه‌ها و اهداف این مرکز برای توسعه و کارآیی آن است. 
وی با بیان اینکه مشکل آموزش‌های عمومی و تخصصی کارکنان دولت در شهرستانها به صورت نسبی حل شده است، یادآور شد: به این منظور مرکز آموزش در شهرستان گرمی و سیستم جامع نرم افزار آموزشی رویش راه اندازی شده است. 
علیزاده به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی جدید در سال جاری اشاره و گفت: دوره آموزشی عمومی و شغلی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، کارگاه آموزشی برای مدیران آموزشی و همچنین دوره توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی بصورت الکترونیکی از دیگر برنامه های آتی مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 2 جهاددانشگاهی استان اردبیل است .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.