به گزارش خبرنگار ایرنا ، صمد نوتاش عصر چهارشنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران ورزشی نویس استان اردبیل افزود : فقط هفت مدرسه فوتبال در استان اردبیل تاکنون برای دریافت مجوز اقدام نکرده اند که اسامی آنها به فدراسیون فوتبال و اداره ورزش و جوانان اعلام شده است.
وی اظهار کرد : هیات فوتبال اردبیل و کمیته های آن در ارتباط با آموزش و داوری و اجرای مسابقه های پایه در این استان نسبت به استانهای همسایه کم نگذاشته و فعالیت قابل قبول داشته است و اما آن هم از نظر ما کافی نیست و باید بیش از این برای پیشرفت این رشته ورزشی در استان اردبیل که دارای استعداهای فراوان می باشد تلاش شود.
او گفت : امسال به صورت ابداعی در کشور از سنین زیر هشت تا 12 سال کمیته و گروه استعدایاب مجاز تعیین شده تا قبل از شروع جشنواره شهرستانی و استانی افراد مستعد و نفرهای برتر شناسایی شوند.
وی برگزاری اردوهای تیم های فوتبال باشگاهی کشور را در استان اردبیل برای پیشرفت فوتبال و تامین زیرساختها و رونق اقتصادی منطقه مفید دانست و افزود : با تاسف ما نتوانسته ایم از برگزاری این اردوها نهایت بهره را ببریم.
او با بیان اینکه خبرنگاران ورزشی نویس صادقانه و بی منت و بدون توقع در خدمت جامعه ورزش و اطلاع رسانی می باشند گفت : هیات فوتبال به انتقاد سازنده اعتقاد دارد و آن را لازمه پیشرفت ورزش فوتبال می داند.
وی افزود : باید دلسوزان نقاط ضعف را گوشزد کرده و انتقاد کنند و از خبرنگاران خواست تا فوتبال استان اردبیل را از نظرهای سازنده خود محروم نکنند چون فراموشی فوتبال ظلم به این رشته می باشد.
او همچنین گفت : فوتبال بانوان نمین سرامیک ، پارسال در لیگ دسته یک کشور قهرمان و به لیگ برتر ارتقا یافت اما به علت عدم همکاری متولیان ورزش و حضور نیافتن حمایت کننده مالی این تیم نتوانسته در لیگ برتر حضور یابد.
وی ادامه داد : سه نفر از بانوان این تیم به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و همچنین سه نفر از بانوان استان اردبیل در تیم های لیگ برتر خارج از این استان بازی می کنند.
6130/6016
نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.