رباب عزیزخانی روز سه شنبه با بیان اینکه این مسابقات در بین گروههای هدف نهاد های خدمت رسان برگزار می شود، افزود: در این مسابقات علاقمندان با حضور گروهی در یک مکان و در زمان واحد، پاسخنامه های جشنواره کتابخوانی رضوی در زمینه کتاب های معرفی شده در جشنواره را تکمیل می کنند.
وی ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان ، خواهران و برادران دعوت شده توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه به آستان امام زاده صالح (ع) ، طلبه های حوزه علمیه برادران اردبیل و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل را از جمله شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی رضوی ذکر کرد.
او گفت: به زودی با مشارکت کتابخانه مرکزی اردبیل شاهد حضور علاقمندان در مصلای اردبیل و شرکت آنها در جشنواره کتابخوانی رضوی خواهیم بود.
عزیزخانی اظهار کرد: ساخت برنامه تلویزیونی معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت مجتمع فرهنگی قرآنی ولایت ، محوریت قصه های کتاب '10 قصه از امام رضا (ع)' در برنامه های کودک شبکه سبلان و اطلاعیه های رادیویی را از جمله همکاری های صدا و سیما در زمینه جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد و گفت: با همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل ، روابط عمومی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز با مشارکت تحسین برانگیز در این جشنواره بنرهای اطلاع رسانی جشنواره را در سطح معابر و میادین مرکزی اردبیل نصب کرده است.
وی از توزیع 15 هزار حلقه لوح فشرده جشنواره حاوی فایل های پی دی اف کتاب های جشنواره و 2 هزار پوستر جشنواره بین شهروندان و ادارات و موسسات استان خبر داد.
وی بر برپایی ایستگاه نقاشی از قصه های کتاب '10 قصه از امام رضا (ع)' در روز قدس تاکید کرد و گفت: در این ایستگاه کودکان با مطالعه یکی از قصه های کتاب برداشت های ذهنی خود را در قالب نقاشی به تصویر خواهند کشید.
عزیزخانی ، شوق کودکان به شرکت در پویش مجازی جشنواره را امید بخش دانست و افزود: بسیاری از والدین و کودکان ، بویژه کودکان روشندل عضو کتابخانه های عمومی با ارسال ویدیوهای معرفی کتاب '10 قصه از امام رضا (ع)' در این جشنواره مشارکت فعال داشته اند.
وی همچنین از تمدید بخش مکتوب جشنواره تا 10 تیرماه خبر داد و تصریح کرد: بخش اینترنتی جشنواره نیز تا 20 تیرماه تمدید شده است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی ادار کل کتابخانه های عمومی اردبیل، هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به طور همزمان در سراسر کشور مردادماه همزمان با دهه کرامت برگزار می شود و به برگزیدگان علاوه بر لوح‌ سپاس و تندیس جشنواره، هدایای ارزشمندی نیز اهدا خواهد شد.
در جشنواره ششم کتابخوانی رضوی 2 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال که پس از بررسی هیات داوران، 14 اثر انتخاب و در 24 مردادماه پارسال تجلیل شدند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.