به گزارش ایرنا ، علی اشکانی روز یکشنبه در بازدید از خانه کشتی سرعین افزود: شهر سرعین شرایط مناسبی برای برگزاری اردوی تیم های ملی دارد و در صورت تکمیل این پروژه تمام رده های سنی کشتی می توانند در این شهر اردو بزنند.
پرویز موسی زاده ، رئیس هیات کشتی شهرستان سرعین نیز گفت: خانه کشتی سرعین به عنوان یکی از مجهزترین خانه های کشتی در سطح کشور افتتاح می شود و کشتی گیران ما نیز از این پتانسیل به عنوان یک سکوی پرتاپ استفاده خواهند کرد.
او از مسوولان خواست برای تامین امکانات تمرینی و برگزاری اردوهای مشترک به هیات کشتی سرعین کمک کنند تا با استفاده از پتانسیل موجود اردوهای تیم های ملی فرنگی و آزاد در سرعین برگزار شود.
علی اشکانی نایب قهرمان جهان در سال 2005 ، دارنده سه مدال طلا و یک نقره آسیا ، عضو تیم های ملی ایران در المپیک های 2000 سیدنی و 2004 آتن ، دانشجوی دوره دکتری تربیت بدنی (مدیریت ورزشی) ، سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشور در سه سال گذشته ، مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشور در سال 2013 و سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران که در مسابقات 2016 گرجستان به مقام قهرمانی جهان رسید را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران تا بازی های آسیایی 2018 اندونزی انتخاب کرد.
سرعین در 30 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7116/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.