به گزارش ایرنا ، در این مراسم که با حضور هزاران نفر از حامیان دکتر روحانی روز دوشنبه در سالن ورزشی معلم خلخال برگزار شد حجت الاسلام عبدالاحد بابایی ، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان خلخال گفت: هم اکنون رقابت انتخاباتی به پایان رسیده و از امروز رفاقت ها جای خود را به رقابت های پیش از برگزاری انتخابات خواهد داد.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه خلخال با حضور گسترده و پرشور در این دوره از انتخابات یک بار دیگر شعور سیاسی خود در پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی و انتخاب آگاهانه به نمایش گذاشته و حمایت بی دریغ خود از برنامه های در دست اجرای دولت تدبیر و امید و نیز برنامه های آتی دکتر حسن روحانی پیروز این دور از انتخابات را به خوبی به نمایش گذاشتند.
وی اظهار کرد: مردم به خوبی وظیفه خود در قبال حمایت همه جانبه از دکتر حسن روحانی را انجام داده اند و هم اکنون منتظر اقدامات مناسب رئیس جمهوری و تیم همراه ایشان در وعده های داده شده به مردم در عرصه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی هستند.
مشابه این مراسم در مناطق مختلف شهرستان خلخال و در مراکز بخش ها و دهستان های این شهرستان برگزار و مردم پیروزی دوباره دکتر حسن روحانی را جشن گرفتند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.