به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، جمشید مظاهری روز یکشنبه با اشاره به فرسوده بودن ناوگان مینی بوس رانی شهرستان اردبیل و حومه گفت: در این راستا سازمان اتوبوس رانی اقدام به نوسازی 20 دستگاه مینی بوس در مدت 2 ماه در اردبیل خواهد کرد و در تلاش هستیم که تا پایان سال 96 تعداد 40 دستگاه دیگر به ناوگان مینی بوس رانی شهرستان اردبیل افزوده شود.
وی افزود: در راستای بازسازی اتوبوس های این سازمان نیز هفت دستگاه اتوبوس به صورت 100 درصد بازسازی شده که برای بازسازی هر خودرو 500 میلیون ریال صرف شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل همچنین با بیان اینکه در مجموع ناوگان اتوبوس رانی 70 دستگاه اتوبوس به صورت 10 تا 70 درصد بازسازی شده اظهار کرد: تمام اتوبوس های فرسوده به صورت فازبندی از اول خرداد تا اواخر شهریور به مدت چهار ماه بازسازی می شوند.
مظاهری گفت: در حال حاضر 30 دستگاه اتوبوس از سوی سازمان اتوبوس رانی کشور به این سازمان تخصیص داده شده که پس از طی مراحل اداری تحویل گرفته می شود.
او همچنین با اشاره به جلوگیری از آلودگی هوا افزود: سازمان اتوبوس رانی در راستای مدیریت آلودگی هوا اقدام به رفع نواقص فنی بیش از یکصد دستگاه اتوبوس دود زا کرده و این طرح همچنان ادامه دارد.
وی گفت: سازمان اتوبوس رانی شهرداری اردبیل در راستای تنظیف اتوبوس های این ناوگان اقدام به خرید یک دستگاه باس واش کرده که مشخصات فنی این دستگاه شستشوی خودرو در مدت 10 دقیقه و صرفه جویی در مصرف آب و بازگشت 80 درصد از آب مصرفی به چرخه است.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.