به گزارش ایرنا، اکبر صمدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری پاررس آباد افزود: برابر قانون انتخابات، مسوولان دستگاهها، نهادها و شرکت های دولتی حق استفاده از ادوات، امکانات و تجهیزات و اموال بیت المال له یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.
وی بیان کرد: مطابق قانون انتخابات انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری از میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه ها و ادارات، شرکت های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهادها و مؤسساتی که به هر مقدار از بودجه عمومی استفاده می کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع بوده و مرتکب، مجرم شناخته می شود.
او اضافه کرد: 6 هزار نفر در حوزه این شهرستان در انجام انتخابات فعالیت خواهند کرد و تمام ادارات موظفند در جهت تامین لوازم و امکانات انتخابات در منطقه همکاری کنند.
وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم در این شهرستان فراهم است، افزود: انتخابات در ایران اسلامی، مظهر مردم سالاری دینی است از این رو مردم ولایت مدار پارس آباد همگام با مردم دیگر مناطق کشور، یک بار دیگر با مشارکت حداکثری خود عظمت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
فرماندار پاس آباد مغان همچنین از سخنان یک نماینده مجلس در ستاد یکی از نامزدهای ریاست جمهوری انتقاد کرد و افزود: چنین ادبیاتی از یک نماینده مجلس جای تاسف دارد و مسئولان ستادهای انتخاباتی در انتخاب مدعوین باید دقت لازم را داشته باشند.
فرماندار پارس آباد مغان همچنین به خدمات ارزشمند دولت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود این همه کار و سرمایه گذاری برخی پایگاههای خبری چشم خود را به این خدمات نظام و دولت بسته و راه تخریب را در پیش گرفته اند.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوی اذربایجان قرار دارد.
** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.