سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: برای رسیدن به امروز بازیکنانم  تلاش بسیار کردند و این قهرمانی حق بازیکنان ایران بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران پس قهرمانی در مقابل تیم ژاپن در نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: تیم ژاپن از تیم‌های قدرتمند این دوره از مسابقات بود ولی بازیکنان تیم امید ایران توانستند با حمایت هواداران اردبیلی قهرمان این دوره از مسابقات شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: برای قهرمانی در این مسابقات تلاش‌های بسیاری انجام داده و تمرینات ویژه‌ای برگزار کرده بودیم که خوشبختانه امروز نتیجه مطلوب را توانستیم بدست بیاوریم.

وی اضافه کرد: از امروز به فکر مسابقات جهانی مصر هستیم و تمرینات منسجمی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌‌ها برگزار می‌کنیم .

سیچلو یادآور شد: بعد از ۱۰ روز استراحت تمرینات تیم برای حضور در مسابقات جهانی آغاز می شود و تمرینات ما ۱۲ هفته به صورت فشرده انجام خواهد شد تا بتوانیم در مسابقات جهانی در جایگاه مناسبی قرار گیریم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.