رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان اردبیل با بیان اینکه رئیس جمهور توانمند کسی است که دنیا را بشناسد و شاخص‌های لازم را برای ارتقا و پیشرفت کشور مدنظر قرار دهد، افزود: متاسفانه بزرگترین اشتباه در سال 1384 این بود که عده‌ای نداستند به چه کسی رای بدهند و به جای ژنرال به سرباز رای دادند .

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه اردبیل، اقبال عباسی در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی جوانان و دانشجویان دکتر حسن روحانی در اردبیل ضمن تبریک عید سعین مبعث، گفت: دین مبین اسلام برای ساختن انسان‌ها آمده است؛ چراکه انسان ناآگاه نمی‌تواند خانواده و جامعه را مدیریت کند .

وی با بیان اینکه رئیس جمهور توانمند کسی است که دنیا را بشناسد و شاخص‌های لازم را برای ارتقا و پیشرفت کشور مدنظر قرار دهد، افزود: متاسفانه بزرگترین اشتباه در سال 1384 این بود که عده‌ای نداستند به چه کسی رای بدهند و به جای ژنرال به سرباز رای دادند .

عباسی با بیان اینکه درگیری احمدی‌نژاد با دنیا  سبب وضع تحریم‌های بانکی، دارویی، دانشجویی و غیره و عدم خرید نفت شد، افزود: این فرد با افتخار تمام در سازمان ملل سخنرانی کرد برای سالنی که در حال خالی شدن بود .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان اردبیل اضافه کرد: در آن دوران اقتصاددانان قهر کردند، احزاب و روزنامه‌ها تعطیل شدند، دانشجویان ستاره‌دار شدند و 36 هزار کارخانه راکد شد .

وی با بیان اینکه طبق قانون باید 60 درصد بودجه عمرانی و 40 درصد جاری باشد، افزود: با این وجود 150 میلیارد تومان بودجه عمرانی استان در سال گذشته بوده است. بیش از 2 هزار میلیارد تومان نیز هزینه جاری استان بوده است .

عباسی با بیان اینکه در طول هشت سال دولت قبلی به خاطر برخی مسائل و تحریم‌ها پول زیادی در چین، ژاپن و کره بلوکه شده است، افزود: راه‌آهن اردبیل نیز که بخش اردبیل به فیروزآباد دارای سطح همواره بوده، مطالعه و ریل‌گذاری شده است و مابقی از فیروزآباد تا میانه بدون مطالعه بوده و حتی برخی قطعات مطالعات ژئوتکنیک نیز نداشته است ولی با دستور مسئولین وقت اجرای آن بدون مطالعه آغاز شده و هم‌اکنون یکی از تونل‌ها به دلیل فشار کوه از شش متر به چهار و نیم متر کاهش یافته است .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان اردبیل با بیان اینکه روزهای آخر دولت قبلی هزاران نفر برای دستگاه‌های اجرایی استخدام کرده‌اند بدون اینکه بودجه آنها تامین شود، افزود: با این وجود هزار نفر را طی سال‌های گذشته ساماندهی کرده‌ایم و این نکته هم جالب است که برای مثال هواشناسی و ارشاد از جمله اداراتی هستند که پست خالی نداشته‌اند و از این استخدام بی اطلاع بوده‌اند .

وی با بیان اینکه در سال 1392 با شعار نجات اقتصاد و احیای اخلاق دکتر روحانی آشنا شدیم و به وی رای دادیم، افزود: با عملکردی که دولت احمدی‌نژاد داشت مجلس وقت باید به این شخص عدم کفایت می‌داد. همچنین قضات و دادستان وقت چرا به این شخص اعتراضی نکردند ولی اکنون شعار مبارزه با فساد سر می‌دهند؟

عباسی با بیان اینکه ارتباطات دیگر تنها با صدا و سیما انجام نمی‌شود و رسانه‌های مختلف وجود دارد و اخبار و اطلاعات رد و بدل می‌شود، گفت: جوانان می‌دانند، می‌بینند، می‌خوانند و انتقال می‌دهند و اجازه نمی‌دهند یک بار دیگر جریان انحرافی روی کار بیاید .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.