امام جمعه شهرستان گرمی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا اهرم تصمیم سازی در توسعه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، امام جمعه گرمی در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا اهرم تصمیم سازی در تثبیت توسعه فراگیر اجتماعی هستند، افزود: انتخاب اعضای توانمند، ‌تحصیل کرده، ‌با صداقت از سوی مردم، زمینه برای خدمات رسانی بیشتر را فراهم می کند .

حجت الاسلام صفری اضافه کرد: امید می رود در شهرستان گرمی و سراسر کشور انتخاباتی پرشور با مشارکت گسترده مردم برگزار شود .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات گفت: مردم همواره برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و ادامه راه شهدا به صحنه آمده‌اند و به بهترین شکل،‌ دین خود را به نظام وانقلاب ادا کرده اند .

خطیب جمعه گرمی خاطرنشان کرد: در انتخابات 29 اردیبهشت ماه نیز مردم حماسه‌ای دیگر خلق می کنند و با حضور گسترده، کاندیدای اصلح را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد .

وی ادامه داد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با اتکا بر سرمایه مردمی و یک قانون مترقی و جامع برگزار می‌شود و به دنبال آن همواره شاهد ‌مقبولیت، مشروعیت و عزت در عرصه داخلی و بین المللی هستیم .

امام جمعه گرمی به اهمیت و جایگاه شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و ادامه داد: مردم با انتخاب نماینده اصلح نقش بسزایی در توسعه همه جانبه شهر و روستای خود دارند .

حجت الاسلام صفری با بیان این که مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا باید به شاخص‌ها توجه کنند، تأکید کرد: انتخاب‌های قومی و قبیله‌ای اگر بر اساس صلاحیت نباشد، دپارتمان شهری درخوری را ایجاد نمی‌کند .

وی با اشاره به این که پایبندی به اسلام و آموزه‌های دینی یکی دیگر از ویژگی‌های اساسی یک کاندیدای اصلح است، گفت: برخی‌ها بنا به هر دلیلی در برابر ظلم سکوت می‌کنند و حق را نادیده می‌گیرند که این به ضرر عامه مردم است و چنین شخصی نباید در جریان امور قرار بگیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.