به گزارش ایرنا مصطفی محمد یون دوشنبه در بازدید از پایگاه امداد ونجات جاده ای گردنه الماس افزود: تجهیزات مورد نیاز و وسایل امداد کوهستان مورد نیاز این پایگاه نیز تا پایان اردیبهشت ماه تهیه و تامین می شود.
وی بیان کرد: تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر در این پایگاه برکسی پوشیده نیست و بیشترین خدمات امدادی با کمترین امکانات توسط امداد گران در این جاده برف گیر به مسافران ارایه می شود.
وی با اشاره به کمبود اعتبار جمعیت هلال احمر کشور گفت : دولت برای جبران کمبود اعتبارات در سال 96 قول مساعد داده و انتظار می رود با تامین اعتبار مورد نیاز، جمعیت هلال احمر بتواند درخدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کند.
وی حضور خود درکنار امداد گران پایگاه امداد ونجات جاده ای گردنه الماس در لحظه تحویل سال نو را افتخاری بزرگ برای خود دانست.
به گزارش ایرنا،دبیر کل جمعیت هلال احمر درسفر امروز خود به خلخال از پایگاه های امداد و راهنمایی مسافران نیز بازدید و لحظه تحویل سال نو را به همراه فرماندار خلخال در جمع امدادگران پایگاه گردنه الماس گذراند.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است ، گردنه صعب العبور الماس در جاده خلخال - اسالم استان اردبیل را با گیلان مرتبط می کند.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.