به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی صبح شنبه در دیدار با استاندار اردبیل عنوان کرد: فصل جدیدی از ورزش را در استان اردبیل آغاز خواهیم کرد و به دنبال آن برای توسعه ورزش در عرصه‌های مختلف ازجمله جوانان، ورزش همگانی و قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت ورزشکاران استان اردبیل، افزود: ورزشکاران و فعالان حوزه ورزش و جوانان سطح استان اردبیل ظرفیت بالایی دارند که برای توسعه و پیشرفت ورزش استان باید از ظرفیت‌های آنان استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در اولویت اختصاص اعتبارات خواهد بود بیان کرد: امسال در حوزه ورزش پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در اولویت توجه و اختصاص اعتبارات خواهد بود و در این راستا باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کنیم.

انوشیروانی توسعه ورزش‌های همگانی را در دستور کار دانست و بیان کرد: توسعه کاربردی ورزش‌های همگانی باید در اولویت اول باشد و با تدوین برنامه‌های جامع و مدون اهتمام ویژه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان ورزش استان اردبیل سرمایه‌های ورزشی است اظهار کرد: پیشکسوتان ورزش استان اردبیل سرمایه‌های ورزشی هستند که باید مورد توجه و حمایت جدی قرار بگیرند و در این راستا برنامه خوب و ارزشمندی اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1417928
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.