به گزارش ایرنا ، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: نظر به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات مذهبی در ماه مبارک رمضان و تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده و فاصله‌گذاری اجتماعی، امکان برگزاری جلسات معنوی و سخنرانی‌های مذهبی ممکن نخواهد بود.

این اطلاعیه افزوده است: با عنایت به لزوم بهره‌مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و اشتیاق میهمانان ضیافت عظیم الهی در جهت ارتقای بینش و معرفت دینی در این ایام، مراسم سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضرت آیت‌الله عاملی به صورت پخش زنده و بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل ، این مراسم، شب‌های ماه مبارک رمضان راس ساعت ۲۲ شروع خواهد شد که همزمان از شبکه استانی سبلان، رادیو اردبیل، صفحه اینستاگرام معظم له به نشانی  @seyyed_hasan_ameli  و صفحه فیس بوک @seyyedhasanameli به جهت دسترسی مخاطبان خارج از کشور پخش خواهد شد.

همچنین تکرار این مراسم ظهر فردای هر روز از شبکه استانی سبلان، رادیو اردبیل و رادیو برون مرزی آران پخش خواهد شد.

ضمنا نحوه برگزاری مراسم شب‌های قدر، با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌هایی که از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ خواهد شد، متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.