حجت‌الاسلام رضا باوقار روز چهارشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد طرح مواسات ،همدلی و کمک‌های مومنانه گفت: ویروس کرونا هر چند موجب دوری دست‌های افراد جامعه از یکدیگر شد اما دل‌ها را به هم نزدیک‌تر کرد.

وی با تقدیر از ادارات ، نهادها ، افراد خیر، گروه‌های مردم‌نهاد ، سپاه و بسیج در کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بر استمرار این کمک‌ها بویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

او ماه رمضان را بهترین زمان برای نیکوکاری و تذهیب نفس دانست و خواستار برخورد با مظاهر روزه‌خواری در این شهرستان شد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: طرح مواسات همدلی و کمک مومنانه با مشارکت مجریان ، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اجرا می‌شود و باید در اجرای آن حمایت از واحدهای صنفی و تولیدی متضرر شده از بیماری کرونا در اولویت قرار بگیرد.

اکبر صمدی با بیان نقش دستگاه‌های فرهنگی در مقابله با گسترش ویروس کرونا افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان ادارات فرهنگی باید با بهره‌گیری از ظرفیت خود در زمینه ارتقای فرهنگ سلامت عمومی تلاش کنند.

وی اظهارداشت: ترغیب و تشویق مردم به پرهیز از حضور غیرضروری در اجتماع و تجمع با هدف قطع حلقه انتقال ویروس کرونا باید سرلوحه کار دستگاه‌های فرهنگی باشد.

صمدی تصریح‌کرد: در صورت همکاری نکردن مردم بزودی شاهد شیوع موج دوم این بیماری در جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.