ارژنگ عزیزی روز سه‌شنبه  در جلسه ستاد توسعه گلخانه‌های استان اظهارداشت: هدف‌گذاری ۳۵۰ هکتار توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در سال جدید با هدف ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای سه هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در کنار صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش تولیدات محصولات گلخانه‌ای استان و ایجاد زنجیره ارزش از محور برنامه‌های بخش توسعه گلخانه‌های استان در سال جهش تولید است.

وی افزود: امسال با حذف بروکراسی‌های زاید و دست و پا گیر و همدلی با سرمایه‌گذاران باید در سریع‌ترین زمان ممکن بستر لازم را برای تولید و اشتغال در استان فراهم کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل هم گفت: احداث و بهره‌برداری از ۱۶۰ هکتار گلخانه انقلابی بزرگ در توسعه گلخانه در استان بشمار می‌رود.

خلیل نیکشاد افزود: کسب جایگاه سوم کشوری در احداث و توسعه گلخانه‌ها و جذب بیش از ۲۰ درصد منابع صندوق توسعه ملی کشور در بحث توسعه گلخانه‌ها از افتخارات بخش کشاورزی استان در سال گذشته است.

او گفت: توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای استان در سال جهش تولید به میزان حداقل ۳۵۰ هکتار جزو برنامه‌ها و اولویت‌های بخش کشاورزی استان می‌باشد.

وی همچنین بیان‌کرد: ایجاد شهرک گلخانه‌ای در سطح ۳۵۰ هکتار و احداث شهرک دامپروری در سطح ۶۳.۵ هکتار در استان از اولویت‌های توسعه شهرک‌های کشاورزی در کنار تامین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز سایرشهرک‌ها می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.